یک نگاه عاشقانه و یاد خاطره - افسانه پاکرو :

بازی در فیلم های آقای قادری برای من یک آرزو بود و فکر نمی کردم روز با آقای قادری بزرگ در کنارش نقشی را بازی کنم تا زمانی که به فیلم محاکمه دعوت شدم .
فیلم محاکمه از گفته بازیگر خودش : در فیلم «محاکمه» که نقش دخترشان (اقای قادری ) را بازی کردم و تجربه خوبی بود (که دیگر بعد از آن نسیب ما نشد ). سینمای ایرج قادری را به خاطر پشت صحنه منظم و مرتب دوست داشتم. همه چیز دقیق بود، برعکس بعضی از کارها که آشفتگی و بی‌نظمی زیادی در پشت صحنه وجود دارد. جالب بود که در فیلم «شبکه» هم با توجه به اینکه حالشان خوب نبود ولی همان نظم و ترتیب برقرار بود و یک نگاه عاشقانه برای من بود و دیگر نگاه عاشقانه من فیلم رویای خیس با کارگردانی پوران درخشنده بود که برای آن هر کجا که هست آرزوی بلند پروازی می کنم و آخرین فیلم ما هم فیلم دلتا ایکس می باشد.
من بیشتر در فیلم رویای خیس و بعد از آن در محاکمه شناخته شدم (هر دو نگاه عاشقانه ای برای من بودند زنده ام برای آن روز ها )
خداحافظ.